sonsuzlugunfiskiyesi:

hayallerde-gercek:

okuldacalisirimya:

uykuludusunur:

karamellidonut:

cemalsoft:

ben gerçekten yaşadım

Allahım lütfen lütfen

İnşallah hayatımda hiç kaybetmeyeceğim bir sevgili bulurumm vea mesaj atar falan

Allahım bu istanbul için nolur

AMİN 

yıldızlı şey olmuyodu, belkim bu doğrudur

sonsuzlugunfiskiyesi:

hayallerde-gercek:

okuldacalisirimya:

uykuludusunur:

karamellidonut:

cemalsoft:

ben gerçekten yaşadım

Allahım lütfen lütfen

İnşallah hayatımda hiç kaybetmeyeceğim bir sevgili bulurumm vea mesaj atar falan

Allahım bu istanbul için nolur

AMİN 

yıldızlı şey olmuyodu, belkim bu doğrudur

(via cikolataaskina)

rockisalwaysbest:

surekliuykulu:

uykumkadarseversem:

atlasinicindekaybolankiz:

cenesigamzelihatun:

pozitifpolyanna:

useymag:

klavyeozurluu:

intiharkorkusu:

erkengeldikagidi:

Offf çok güzel len tam istediğim gibi :(((

oturdum 12 dakika boyunca bunu izledim.
ağlıyorum şuan

sen gerdeğe gir kapayı kapatma dskfjasdklasdj mükemmelmiş :dd

cok iyi lan bjkkncvlb

Kadın bulmuş tabi zengin kocayı kapmış helal ablama be kdşsjfkw

al işte.. sonra büşra neden zengin koca istiyo asfsdtfsd v:ASrfsdf

Kızlar alın size neden zengin koca bulmamız gerektiği ile ilgili video ::D:

Zengin düğünü aq bense kırda dayırda bayırda hayaller kuruyodum para olmayınca tabi..

Abi mükemmel bişey bu ya oturdum ağlıyorum

Duygulandım amk

Abi çok iyi yaaa slskskskld

(Source: senigordumgoreli, via aranizdakicakal)

viasenigordumgoreli

lonelyinsidesoul:

Hiç kıskanmadım, hiç olsun istemedim zaten…

(Source: dmnq8, via cikolataaskina)

iceridekibiri:

LÜTFEN RB.
Araştırdım, doğru bir ilandır, babası ile iletişime geçmek isteyenlerTel: 0546 280 86 29 
Twitter: https://twitter.com/tutankamon_29

iceridekibiri:

LÜTFEN RB.

Araştırdım, doğru bir ilandır, babası ile iletişime geçmek isteyenler
Tel: 0546 280 86 29 

Twitter: https://twitter.com/tutankamon_29

(via cikolataaskina)

cikolataaskina:

ruhuzenciolankiz:

böyle polise can kurban amk

Tövbe bismillah o nasıl bir polis, tutmayın aşık olucam.

(Source: mydesires-br)

whiteflwr:

Love is…… making marriage the first step :’)

(Source: imsimplysansan, via burabenimevimmismegersem)

oyunhamurukokusu:

cankabar:

eski eşyalardan nasıl yararlanılır

lamba olayı çok yapılası :D

Lamba iyiymiş

(Source: onedio.com, via tembellkomsucocugu)